cordy

Recenze Android: Cordy

Kdesi v dalekém a krásném vesmíru plném robotů, počítačů a jiných technických vymožeností, žije malý robot. Jméno tohoto robůtka je Cordy a shoduje se s názvem celé hry. Hra Cordy je spíše oddechovou záležitostí a hodí se třeba i pro děti.

Malý robot Cordy je plný odhodlání a ke svému cíli se dokáže dostat velice rychle. Běhá, skáče, proráží překážky atd. Zkrátka dělá vše, co mu jeho robotí tělo dovolí. Cílem této hry je sbírat žluté blesky a po nasbírání dostatečného množství dobít pomocí elektrického kabelu počítač, který vám otevře dveře do dalšího levelu. Tím vším vás provází pěkná hudba doplněná o zvuky, které natropí Cordy.

Kromě sbírání blesků můžete po cestě k cíli sbírat také modrá ozubená kolečka, kterých je v každém kole jiný počet. Ohodnocení jednotlivých levelů udávají hvězdy. Celkově za každý level lze získat až 3 žluté hvězdy. První z nich je udělena za dobití všech počítačů a za projití cílem. Druhou hvězdu lze získat posbíráním plného počtu modrých ozubených koleček, která jsou však někdy docela šikovně skryta, takže je při honbě za cílem celkem jednoduše přehlédnete. Nejtěžší je získat třetí a poslední hvězdu. Záleží to totiž na rychlosti, s jakou dokážete celý level dohrát. Každé kolo má k získání třetí hvězdy vyměřený čas, za který musíte level zvládnout. Pokud se vám to nepovede, třetí hvězdu nezískáte. V cestě vám stojí mnoho překážek jako např. kopce, trampolíny, bedny a jiné věci, které vás dovedou pěkně zdržet.

Pokud si chcete nejprve hru vyzkoušet, tak vás potěším. Cordyho si stáhnete z Android Marketu zcela zdarma a na vyzkoušení máte 4 levely. Po dohrátí 4 levelů si lze zaplatit plnou hru. Stojí asi 36 Kč, takže cena vysoká není. Cordymu můžete za příplatek asi 20 Kč koupit také různé pokrývky hlavy jako např. klobouk, čepici a jiné. A za stejný poplatek lze změnit i Cordyho barvu. Jestliže vás už nebaví logické či akční hry, sáhněte po této jednoduché hře od tvůrců ze SilverTree Media a užijte si spoustu zábavy i s ní.