doodlejump

Recenze Android: Doodle Jump

Co takhle trochu si zaskákat? Jenže to by se člověk musel zvednout, obléct a jít ven. A to, jak mi jistě dáte za pravdu, je mnoho námahy. Co třeba něco na mobilní telefony? Bingo! Od toho tu přece máme „skákačky“!

Jednou z těch povedených „skákaček“, které si zahrajete v teple domova, je bezesporu hra Doodle Jump. Ne nadarmo se říká, že v jednoduchosti je síla. A v Doodle Jump to platí dvojnásob. Hra je opravdu velice jednoduchá, ale i přesto dokáže dobře zabavit. Ve hře se zhostíte role „čtyřnohého marťánka“, jehož úkolem je… Jak to jen říci? Prostě skákat. Čím výš vyskáčete, tím větší bude vaše skóre.

Hra se ovládá pomocí pohybového senzoru. Nakláněním telefonu se marťan pohybuje ze strany na stranu a musí vždy dopadnout na pevnou plochu, od níž se odrazí. Při skákání vás však čekají také různé překážky. Hlavní výzvou jsou právě malé plošiny, od kterých se marťan odráží. Některé z nich jsou totiž chatrné a po dopadu na takovou plošinu vás čeká už jen dlouhý pád. Další plochy jsou časové omezené a zmizí, pokud na ně nevyskočíte dostatečně rychle.

V cestě za vyšším skóre vám budou stát také různé příšery. Tyto příšerky si vás dají k obědu a vaše snažení je u konce. Ještě zákeřnější jsou však černé díry. Pokud se takové díře dostatečně nevyhnete, vtáhne vás do sebe a je po skákání. K většímu skóre naopak přispívají hlavně trampolíny, různé pružiny a raketový batoh na záda, který vás vystřelí o několik plošin výše. Pokud ve hře narazíte na nějakou tu příšerku a stihnete včas zareagovat, stačí ťuknutím na displej vystřelit a rázem je po nestvůře.

Doodle Jump nabízí několik herních prostředí. Vzhled si tedy můžete změnit např. na džungli, hřbitov, zimní období a další. Celkově se hra hraje skvěle a je poměrně návyková. Bát se nemusíte ani vyšší ceny při koupi, která se pohybuje okolo 20 Kč.