getaway

Recenze Android: Reckless Getaway

A máme tu další recenzi hry od vývojářů z týmu Polarbit. Tito tvůrci sází na dobrou hratelnost a grafiku. Především však kladou důraz na zábavu, protože o tom přeci mají hry být. Polarbitu se poslední dobou daří, vydává stále více her a začíná se řadit mezi ty nejlepší herní vývojáře, jakými jsou např. Gameloft, Rovio či EA.

Hra, kterou vám tato recenze představí, se jmenuje Reckless Getaway. O co jde? Jedná se o takovou jednoduchou, ale zato zábavnou automobilovou honičku. Hra nabízí dva hlavní herní módy. První z nich se jmenuje „Getaway“. V tomto módě musíte ujíždět policistům, nenechat se vytlačit z tratě a vyhýbat se různým překážkám. Po cestě k cíli musíte také nasbírat co nejvyšší skóre. Jde hlavně o žluté mince, demolování jiných aut, najíždění na různé skokánky, atd. Za to všechno získáváte body, které vám naplňují čtyři hvězdy v závodě. Tyto hvězdy, které se nacházejí v levém horním rohu, vám odemykají další tratě. Každá trať potřebuje ke svému odemknutí určitý počet hvězd. V závodě můžete narazit také na červené otazníky, které vám vždy propůjčí nějakou tu výhodu. Výhodou může být např. tlaková vlna, která odhodí okolní auta. Nebo třeba turbo, které vám na chvíli propůjčí vysokou rychlost.

Druhý mód, který hra nabízí, nese název „Wreckless“ a jak již sami tušíte, půjde o naprostou demolici. Princip je jednoduchý a to zničit co nejvíce aut kolem sebe. Opět tu máme policisty, ostatní auta i červené otazníky. Vyšší skóre a tím i víc hvězd zde ale získáte pouze demolicí ostatních aut.

Reckless Getaway nabízí skvělou zábavu, ale vyžaduje i hodně trpělivosti. Než totiž získáte požadovaný počet hvězd pro odemčení dalších tratí, budete si muset ten samý závod zopakovat třeba i 5x. Výhodou této hry je také cena, která není nijak přemrštěná a činí 20 Kč. Polarbit znovu dokázal, že hry umí a my všichni se můžeme těšit, co nám tito vývojáři předvedou příště.