wmwe

Recenze Android: Where’s my water?

Zlý a ničemní krokodýlové vtrhli do města a ničí vše, co jim přijde pod ruku. Vše se odehrává v podzemní kanalizaci, kde rozbíjejí hlavně vodovodní potrubí. A tím se dostáváme k jádru našeho problému. V hlubinách kanalizace žije ještě další tvor. Shodou okolností je to také krokodýl, ale tento krokodýl si žije pokojně ve svém příbytku a nejraději ze všeho má svoji vanu s kachničkou a teplou sprchou. Právě jeho zasáhlo toto ničení nejvíce. Trubky s přívodem vody jsou zničeny a z jeho milované sprchy už jen mírně kape. Co s tím?

Naštěstí jsme tu my, hráči, kteří pomůžeme našemu zelenému příteli rozlitou vodu do sprchy dopravit. Hra nese název „Where’s my water?“ pro neznalé angličtiny to v překladu znamená „Kde je moje voda?“. Název je jasný a vystihuje pravou podstatu této hry. Je tedy na vás jako na hráčích abyste ztracenou vodu objevili a dopravili ke krokodýlovi. Jakmile je voda dopravena do sprchy, cíl je splněn. Krokodýl si užije svou koupel a vám se odemkne další level. Zpočátku to bude jednoduché, ale čím dále ve hře postupujete, tím se stává váš úkol stále těžším a těžším.

V cestě vám bude stát mnoho překážek. Jako příklad zmíním třeba řasy, které po kontaktu s vodou začnou narůstat a zatarasí vám cestu k cíli. Dále je to podivná fialová kapalina, ve které se voda vypaří a žádná vám nezbude. Komplikace vám způsobí také různá rozcestí, pokud zvolíte špatně, voda vůbec do sprchy nedorazí. Cílem hry není jen dopravit vodu do sprchy, ale také sbírat kachničky, které ke koupeli neodmyslitelně patří. V každém levelu jsou 3 kachničky a jejich funkce ve hře je jasná. Odemykají totiž další balíky levelů a každý balík potřebuje pro své odemčení určitý počet kachniček. Vaším cílem by tedy mělo být posbírat jich co nejvíce a rozhodně na ně nezapomínat.

Where’s my water? je krásná logická hra. Hráče si přiláká také svou malovanou grafikou, která je nádherná. Hra v telefonu sice zabírá nějakých 34 MB, což může být pro některé telefony s malým úložištěm pořádná porce dat, ale od své verze 1.3.1 již umožňuje přesunutí na paměťovou kartu, čímž je problém s místem vyřešen. Na Android Marketu stojí Where’s my water? 20 Kč. Vyzkoušet můžete nově také verzi Free (zdarma), která vám nabídne pár levelů na vyzkoušení. Krokodýl již netrpělivě čeká na svou vodu, nenechte ho tedy čekat moc dlouho a utíkejte si užít spoustu zábavy v hlubinách kanalizace.