appswap

[Recenze] App Swap: druhý seznam aplikací

Každý (nejen) mobilní operační systém má své klady a zápory. A proto si mnohdy systém vybíráme podle toho, které požadavky jsou pro nás nejdůležitější a jak zdatně je daný zástupce dokáže obstarat. Mezi největší (ne)výhody Androidu bezesporu patří jeho ohromná možnost úprav. Nelíbí se vám současná hlavní obrazovka? Není problém, změňte si ji k obrazu svému. V tomhle Android rozhodně exceluje a to ví i tvůrce aplikace App Swap – The Smart Drawer, které se dnes podíváme na zoubek.

Za aplikací stojí Emmanuel Boudrant a pokud bychom ji měli stručně popsat, nejvýstižnější by bylo „druhý seznam aplikací“. Pokud stále nevíte, co si pod tím představit, nevadí – čtěte dále, popíšeme vám, jak tento kousek funguje.

App Swap – The Smart Drawer funguje na skutečně jednoduchém, ale elegantním principu. Po nainstalování ji můžete spustit buď přímo skrze ikonu, což by ovšem trochu postrádalo smysl, tudíž se nabízí ještě jiná možnost – pokud máte zařízení se softwarovými tlačítky, určitě víte, že při tahu ze spodního okraje obrazovky přes home button (u Androidu 5 má domeček tvar kolečka) se zobrazí Google Now. A ten je možné nahradit právě touto aplikací (při spuštění skrze tuto možnost zvolíte „vždy“). A nyní – když jsme si aplikaci spustili – se pojďme podívat, jak vypadá.

Zde není moc co popisovat, neboť tento kousek je v základu abecedně řazený seznam aplikací v telefonu v okně. Na spodním okraji naleznete tlačítko, které otevře klávesnici, kde si můžete zobrazit aplikace začínající na dané jméno. Tahem v seznamu doleva či doprava se dostanete na vámi vybrané aplikace, které chcete mít přístupné k rychlému spuštění.

nexus2cee_unnamed-14_thumb

Celá aplikace běží poměrně rychle a zároveň má i pohledný grafický kabátek. Pokud Google Now nepoužíváte, určitě ho můžete nahradit tímto kouskem, protože App Swap – The Smart Drawer značně urychlí práci s telefonem či tabletem. Základní verze je zdarma, takže s otestováním není problém – plná verze se dá pořídit za drobný obnos a přinese další možnosti nastavení, které přijdou určitě vhod (například manuální seřazení seznamu aplikací).

Shrnutím tak můžeme aplikaci plně doporučit, neboť urychlí spouštění (nejen) oblíbených aplikací – a to skutečně razantně.

Hodnocení:

Základní verze zdarma, plná verze „za hubičku“