falldown

Recenze iOS: Falldown

Venku je zima a blíží se sněhová bouře. Komu by se v takovém počasí chtělo ven? Doporučuji si raději zalézt někam do tepla a vychutnat si skvělou hru Falldown.

Není žádným tajemstvím, že ve většině her, ať už mobilních či počítačových, máte za úkol většinou lézt směrem nahoru. Často pak, přesněji řečeno, skáčete směrem nahoru. Díky tomu vzniklo i specifické označení pro tyto minihry a sice skákačky. Tvůrci hry Falldown si nejspíše řekli, že těch už bylo dost a vytvořili hru, kde máte opačný úkol, tj. musíte padat dolů.

Když jsem hru viděla prvně, myslela jsem, že se jedná o nějaký labyrint využívající pohybový senzor, jelikož těchto her je pro iPhone docela dost a nemohu říct, že by nebyly zábavné, ale tato hra má trochu rychlejší spád a jiný cíl.

Sice to postupem času, když se rychlost hry a počet překážkových zdí zvyšuje a díky tomu se přímo úměrně vaše šance uspět snižují, vypadá opravdu trochu jako labyrint. Prostě se vždy musíte nakláněním telefonu trefit kuličkou do mezírky, aby mohla padat dál a dál. Dřív nebo později to už prostě nestihnete a začnete zaostávat natolik, že prohrajete, ale to nevadí, vyhrát v této hře vlastně ani nelze, můžete maximálně procvičovat rychlost, pohotovost a balanc a sledovat zlepšování formou nového osobního rekordu.

Aby byla hra trochu oživena, objeví se v ní občas nějaký ten bonus, který vám dá více kuliček, hodí vás až dolů atd.

Díky jednoduchosti se nejspíše nejedná o hru, která by někoho bavila měsíce, ale jak jsem řekla v úvodu, nějaké to zatažené odpoledne se s ní může docela hezky rozjasnit.

Odkaz ke stažení: