Samsung si ve své reklamě opět střílí z Apple

Věčný, nesmiřitelný boj bez vítěze. Tentokrát si opět Samsung ve své reklamně utahuje z uživatelů iPhonů. Nás by spíš zajímalo, kolik z vás o větší displej stojí.

The video cannot be shown at the moment. Please try again later.



INZERTNÍ SDĚLENÍ


Student, redaktor a IT fanoušek
  • http://about.me/Kaspik Kubík Kašpar

    Je rozdíl větší displej, a zbytečně obrovský displej.

    Každopádně jen ať Samsung reklamy produkuje dál, a pořád stejně debilní – ony asi fungujou, když mu padají prodeje. :)

  • http://apemobile.cz/ Miroslav Václavík

    No, těžko porovnávat hranici mezi velkým a zbytečně velkým – od toho je tady trh a nabídka je ve všech úrovních dobře pokryta, poptávka neklesá.

    Z vlastní zkušenosti (a ze svého okolí) to ale vypadá, že každý, kdo si zkusil větší displej (do velkosti 5.5″), se už nerad vracel zpět. O zbytečné velikosti mluví často uživatelé iOS, kteří jednoduše nemají na výběr a v životě si (bohužel, přestože o tom rádi diskutují) větší displej nevyzkoušeli.

    Jinak prodeje Samsungu klesly, ale u telefonů, kterých se reklama týká (rozumějte high-end), jsou stále nejvýše a rostou.