dung_keeper

EA: Mikrotransakce v Dungeon Keeperu byly ostuda

CEO Electronic Arts, Andrew Wilson, si vysypal popel na hlavu a přiznal to, co v podstatě celý herní svět o loni vydaném mobilním Dungeon Keeperu tvrdil. Toto prohlášení dost lidí překvapilo, protože se nestává příliš často, aby zrovna EA skutečně ustoupilo tlakům komunity.

Pan Wilson dále řekl, že jejich zaměstnanci pracující na Dungeon Keeperu opravdu špatně odhadli tuto „herní ekonomii.” Překlad části prohlášení je následující:

„Když pracujete se známou značkou z minulosti, přestože ji přepracováváte pro nové publikum, tak se musíte snažit udělat ji co nejvěrnější jejímu původnímu kouzlu. A jakmile přemýšlíte o byznysovém modelu, ať už premiovém systému, pravidelných poplatcích, nebo free-to-play, stále zde musí být hodnota. Ať už je to jeden dolar, nebo deset dolarů, nebo třeba i tisíc dolarů, tak zkrátka musíte přijít s hodnotou a pokud chybujete, tak musíte chybovat při přinášení větší hodnoty, nikoliv menší.”
– Andrew Wilson, CEO Electronic Arts

Ať už si o tomto prohlášení myslíte cokoliv, tak je určitě zajímavé, že boj s velmi naštvanou herní komunitou EA nakonec vzdalo. A že bojovali urputně, připomeňme si třeba jejich přístup k recenzím od uživatelů na obchodech. Je příjemné, že nakonec alespoň takto symbolicky hráčům ustoupilo, a bude zajímavé sledovat, jestli se něco u budoucích mobilních her z produkce tohoto giganta změní.


logo-app
App Name
Developer
Free   
pulsante-google-play-store
pulsante-appbrain
qrcode-app

appstore

Zdroj: D



INZERTNÍ SDĚLENÍ


Mé nadšení pro mobilní tématiku začalo u legendární Nokie 3310, se kterou jsem vyrůstal. Dnes používám LG G2 a nadšení mě stále neopustilo. :-) Kromě toho studuji IT, mám rád fantasy, psaní, Formuli 1 a MMORPG.