CEO Electronic Arts, Andrew Wilson, si vysypal popel na hlavu a přiznal to, co v podstatě celý herní svět o loni vydaném mobilním Dungeon Keeperu tvrdil. Toto prohlášení dost lidí překvapilo, protože se nestává příliš často, aby zrovna EA skutečně ustoupilo tlakům komunity.
Pan Wilson dále řekl, že jejich zaměstnanci pracující na Dungeon Keeperu opravdu špatně odhadli tuto „herní ekonomii.” Překlad části prohlášení je následující:
„Když pracujete se známou značkou z minulosti, přestože ji přepracováváte pro nové publikum, tak se musíte snažit udělat ji co nejvěrnější jejímu původnímu kouzlu. A jakmile přemýšlíte o byznysovém modelu, ať už premiovém systému, pravidelných poplatcích, nebo free-to-play, stále zde musí být hodnota. Ať už je to jeden dolar, nebo deset dolarů, nebo třeba i tisíc dolarů, tak zkrátka musíte přijít s hodnotou a pokud chybujete, tak musíte chybovat při přinášení větší hodnoty, nikoliv menší.” – Andrew Wilson, CEO Electronic Arts
Ať už si o tomto prohlášení myslíte cokoliv, tak je určitě zajímavé, že boj s velmi naštvanou herní komunitou EA nakonec vzdalo. A že bojovali urputně, připomeňme si třeba jejich přístup k recenzím od uživatelů na obchodech. Je příjemné, že nakonec alespoň takto symbolicky hráčům ustoupilo, a bude zajímavé sledovat, jestli se něco u budoucích mobilních her z produkce tohoto giganta změní.
Zdroj: D