goldminer

Recenze iOS: Gold Miner

Pokud jste o tomto vetchém starouškovi, hledajícím zlato v dole, dosud neslyšeli, koukejte to napravit, jelikož tato klasika opět boduje, tentokrát na platformě pro náš iPhone.

Kde se Gold Miner vzal?

Vytvoření této hry od firmy Chan Huiyong bylo pro mě takovým malým vánočním dárečkem a to ne z důvodu toho, že byla hra vytvořena 3 dny před Vánoci, spíše protože jsem v minulosti zkrátka ujížděla na původní počítačové verzi. Pamatuji si časy, kdy tato mini-hra dobývala všechny české herní weby, co se týkalo hodnocení i hranosti. Gold Miner se hrál doma, ve škole i v práci. Pak si tento starý hledač zlata dal na pár let pauza a nyní se rozhodl znovu zaútočit na žebříčky a statistiky, což se mu začalo částečně dařit. O jeho popularitě vás krom nich může přesvědčit i vysoký počet napodobenin hry.

Oč ve hře kráčí?

Ve hře ztvárníte postavičku vetchého důlního lovce zlata a drahokamů. Hra je rozdělena na levely alias herní dny. Jeden herní den trvá minutu, pokud nemáte nějaký speciální bonus. Před každým herním dnem se dozvíte, jaká je minimální částka pro přežití dne a postup do dalšího kola. Pak už hra začíná, jste vybaveni háčkem, sběrákem nevím přesně jak tento nástroj Gold Minera nazvat, který se pohupuje ze strany na stranu, vaším úkolem je odhadnout přímku, ve správnou chvíli vyslat háček kupředu a zachytit vytoužený předmět (zlato, pytel s překvapením, diamant a tak dále).  Můžete se trefit i do nepříjemných předmětů jako jsou kámen (táhnete ho dlouho a jeho tržní cena je zanedbatelná) nebo dynamit (zničí věci v okolí).

Když utržíte dostatek peněz, které můžete v průběhu celého kola pozorovat, postoupíte do dalšího kola. Ovšem než se tak stane, dostanete se k obchodníkovi, který vám nabízí za vaše zlato nejrůznější bonusy do dalšího kola/kol. Nakupujte za dobrou cenu a rozumně! Nemohu vám přesně říct, co koupit nebo nekoupit a za kolik, každý hráč má svůj unikátní styl.

Další herní kapitolu tvoří zvěř, která se v dole vyskytuje, některou toužíte potkat (pobíhající zvěř, která sebou nosí diamant), některé se zase chcete vyhnout (zvěř, která vám na vozíčku postupně odváží předměty, než je zastavíte) nebo zvěř která itemy cupuje. Veškerá zvěř se dá chytat a prodat za pakatel.

Praktická rada na závěr

I přestože to hra umožňuje, nedoporučuji ukončit herní den, dokud vám zbývá čas a nemáte vše vytěženo, přestože jste už splnili denní limit. Věřte mi, že se dostanete do dalších kol, kde oceníte každé zlato navíc.

Odkazy ke stažení:

Hru Gold Miner jsme recenzovali i v našem pořadu ApeGamer:

The video cannot be shown at the moment. Please try again later.