elektronicky_podpis

Elektronický podpis rychle a bez komplikací

21. století je éra informační a elektronická, díky čemuž se mimo jiné zavedla i taková vymoženost, jakou je elektronický podpis. Ten slouží především k ulehčení práce v administrativě a zrychlení vyřizování úředních záležitostí. Jak jej použít a proč na něj vůbec přistoupit?

Elektronický podpis je v dnešní době zcela legitimně uzákoněná záležitost, která nachází využití třeba u daňových přiznání, při komunikaci se státní správou, zdravotními pojišťovnami, či při žádání o dotace z Evropské unie. Využití ale existuje i pro jednodušší úkony, jako je třeba běžné podepisování faktur, PDF dokumentů, či e-mailů. Na celé zaručení elektronického podpisu a jeho pravosti dohlíží nezávislá certifikační autorita, neboť jde o kryptograficky zavedený dokument.

Pokud o této problematice slyšíte poprvé, tak si nejspíš kladete otázku, jak se dá takový elektronický podpis vytvořit. Zřízení elektronického podpisu není jen tak, ale vy se s tím nemusíte trápit – stačí využití výborné služby na internetu, která vám do dvou dnů dodá potřebné podklady a vypomůže vám se zavedením elektronického podpisu do vašeho počítače. Celá služba funguje v online podobě, takže realizace není závislá na lokalitě – stačí se nacházet v jakékoliv obci České republiky. Při jakýchkoliv nejasnostech a problémech vám je k dispozici vstřícná telefonická konzultace, jež vás místy komplikovanou administrativou s grácií provede.

PDF formát je v dnešní době víceméně standardem v oblasti elektronických dokumentů, a často narazíte na to, že jej potřebujete elektronicky podepsat. Inu, buď strávíte hodiny studováním komplexních návodů a postupů řešení takto zdánlivě triviální záležitosti, anebo využijete výborného nástroje PDF Signer pro elektronický podpis PDF, jenž si můžete zdarma vyzkoušet. Vyřizování elektronických podpisů nikdy nebylo rychlejší a příjemnější.



INZERTNÍ SDĚLENÍ